Saturday, January 24, 2009

Masalah daya ingatan??



Kalaulah otak kita tu macam komponen eletrik kat papan litar elektronik tu,mesti senang kan nak tahu kawasan mana yang rosak, bolehlah buang bahagian mana memori yang dirasakan tak perlu dan tambah mana-mana yang kita nak.




tapi hakikatnya Allah ciptakan otak aku ini mesti ada asbab yang jelas,nyata dan berguna untuk tiap-tiap sesuatu.namun, tiada manusia yang benar-benar sempurna..




apa bezanya manusia yang kurang sempurna dengan manusia yang tidak normal?




aku bukan mengatakan diriku tidak normal..malah aku akui diriku sememangnya kurang sempurna, tetapi bagaimana bentuk kurang sempurna yang aku alami?aku sudah jenuh mencari punca kelemahan yang aku alami ini supaya mudah aku perbaiki dan membentuk kesempurnaan diri.




seperti juga papan litar tadi,jika xdikesan kawasan mana yang rosak,macamana kita dapat baiki kan?



Tapi....masih tak jumpa,dan masalah terus berterusan berlaku..




minggu lepas handphone aku tercicir..


tadi kertas yang diamanahkan oleh kawan aku tercicir..


pernah juga dompet ak tercicir...


Ke aku ada masalah mental?lemah daya ingatan?Wallahualam..........

No comments: