Friday, April 17, 2009

Trima Kasih duhai sahabat..

Salam wahai blog ku yang sudah usang akibat dah berkurun lama tidak disentuh.(hehe...takde lah sampai berkurun lama). Pertama kali aku nak seberapa perkara di sini:
  • Diatas perasmian pembukaan blogku untuk tatapan umum(bajet blog bagus sgt...), aku ingin ucapkan selamat menjamu mata kalian semua untuk membaca blog yang teramat puitis ni(bila aku baca balik,aku pun malu nak tgk lama2.haha).tapi apa2 pn,silalah komen dgn setulus hati kalian..
  • Untuk sahabat-sahabat yang sentiasa menyokong aku supaya aku memberitahu alamat blog aku(terutama cik pah-penghuni katil atasku)..nah,ambik blog ni.nk sgt...(hehehe...maaf ayat terlalu lembut)
  • Dan untuk sahabat2 yang lain...
-aimi(rakan seperjuangan dalam pencarian blog aku merangkap rumate aku yg super perfectionist)haha....rilek2
-kuzi(tima ksh sbb sudi bg pinjam mangkuk dan sudu.hehe..merangkap rumate yg amat meminati bergambar dgn muka bajet cun(memang cun pn..huk3)
-dayah(trima ksh sebab sudi jemput aku pagi2.hu3...besar jasa neh)
-haida(tima kasih sebab sudi mendisaster kan bilik ni di saat kehadiranmu..haha,gurau haida.tq sebab sudi menceriakn bilik ni)
-sik fung(trima kasih fung sebab sanggup tengok blog yang tak seberapa ini..hu3)

Okey....moga kita semua berjaya!!salam.....

1 comment:

Unknown said...

yun...tarok rrr gambar bebanyak...
brulah lebih ceria...