Tuesday, September 1, 2009

Malam Yg Sepi..

Malam yg sepi...kupanjatkan kesyukuran pada Allah kerana masih memberi peluang buat diriku untuk bertaubat padaMu atas segala kesalahan yang dilakukan...

2,3 menjak...kuterasa diriku teramat sunyi..

aku rasa kosong...

Astarfirullah..aku memohon ampun atas dosaku. kurasakn semua sahabat2 ku hilang...seolah2 ak xmengenal siapa pn di dunia ini..

aku disini..dibelenggu 2 penjuru(akukah yg mencipta sendiri belenggu itu?wallahualam)

lalu aku diikat dengan suatu penyeksaan perasaan yg amat berat kurasakan bagi insan lemah seperti aku ini.

Setiap manusia perlukan sahabat..teman..sebagai penyeri hidup

Aku turut mencuba utk berpegang pada prinsip cintai org lain dahulu..bru org cintai kita..

Aku mencuba sedaya upaya..Tapi mungkin hasutan2 jahat dalam diriku ini yg suka menyuruh aku menyerah kalah..

Aku terus mencuba dan hingga.......

Aku berada pada keadaan sekarang..

terasa kesunyian..

Aku perlukan teman utk menasihatiku..
Aku xkisah sekiranya teman ku menegurku..
Asalkan tegurannya kerana Allah..
tapi hakikatnya...
tiada..
memangnya..
sayang pada Allah yg utama..
sayang pada Nabi..
sayang kedua Ibu Bapa..

Oh,Tuhan..apakah kerana aku masih lalai dalam tanggungjawabku sebagai anak, ingin ditunjukkan padaku dgn memberiku dugaan ini..

Ya Allah..berilah petunjuk pada hambaMu yg lemah ini....

No comments: