Wednesday, September 8, 2010

Blog hari ini

8 September 2010,Kota Bharu. Tiada kejadian yang aneh atau boleh diceritakan pada hari ini. Menurut penulis blog ini, Siti Nurhaliza...err bukan nama sebenar menceritakan bagaimana kisah hari ini seperti tidak bergerak dan menuju kearah belakang. Ekoran daripada kejadian itu, Siti Nurhaliza (bukan nama sebenar lagi) berasa amat tertekan dan ingin menghantukkan kepalanya ke dinding sebanyak 1029292928272 kali. Namun, impiannya tidak kesampaian kerana dia asyik terlupa untuk mengira kali keberapa dia menghantukkan kepalanya..

Walau bagaimanapun...dia cuba untuk berbuat sesuatu agar hari ini sentiasa lebih baik dari semalam. Apakah itu????....tunggu dan lihat.

Sekarang.pkul 3.08 minit

Pkul 5 nanti Ira wani yang comey akan menjemput utk ke Reunion SMKTM. Aku ni..kerap juga muka reunion kan? OF COURSE..aku ada kt Kelantan. Aku mesti ambil semua opportunity ini untuk berjumpa kawan2 ku..kalau nak tunggu nanti kerja susah..tak tahu aku dapat kt mana.

Well..kurang2 aku ada alasan..hehehehhe...

pakaian: tshirt labuh, skirt labuh, selipar Line 7 kesayangan (berebut dengan Haida(lunarwolf) waktu mula2 beli hari tu..namun aku yang dapat!!!YEAAAYYYYY!!!)


Orait~Sambung Kemas Rumah

KAKAK: MAYUNI!!!!!!Mu g mano????

AKU: Tulis blog!!!

KAKAK: Bare mun wak tubik mun xsipe smula????

AKU: HOOOOO.....meta2!!!!

hehehe...itulah sketsa kehidupan Siti Nur......arghhhhh~bukan nama sebenar!

No comments: