Wednesday, September 8, 2010

Reunion lagi..

Fiuh..baru balik reunion..hahaha....mukaku sakit sebab dok asyik gelak je.macam2 perangai kawan2 aku nii..aih~rindunya..raso nyesal plop keluar skolah ni dlu (hehe..apa2 pon semuaNya ketentuanNya)

pkul 5.00pm- call ira, set tmpat nk ambik aku kt mana..oklah,depan masjid.mintak adik aku tunggu.tp bertuah punya adik, malas sebesar kelapa laut cap afrika, vrooommmmm....meninggalkan asap motor ke mukaku di masjid tu..tunggulah aku sorang2..adushhh~rasa juga malunya dengan orang lalu lalang. Ahh..pedulik.

pastu pergi ambik tasha (depan rumah puteri harapan), ambik yani (di dalam belukar..eh3, sori yani.haha). sempat beritahu tasha, "jalan rumah yani sama besar dengan tuan dia"..haha,kecik dan comey macam yani.

last skali, ambik irma kat apartment pelangi mall

suasana dalam kereta....

riuh rendah!hahahaaahahaha....sorang2 macam2 lawak ada

dan sampailah kami ke restoran tersebut (restoran atira xsilap,,,)

wah..big boss tgh sibuk nampak (aminazeri..haha)

sementara tunggu buka puasa, sambung sembang2 sekejap dan encik amin datang untuk bincang tentang penubuhan alumni...wahhh..kawan2 aku dah matured..dengan irma nya..ira lagi..hah sesuailah tu.hahaha..aku malas nk masuk campur..tp yang aku ingat katanya ada program bulan 12 ni..hemm..kita tunggguuuuuu~

"yani,jom prepare!nk buka puasa dah ni" aku bersuara.

"jom!!"yani yang sentiasa setuju dengan aku a.k.a xsabar macam aku juga terus ke meja untuk berbuka puasa..

wahh...aku jadi tukang bubuh nasi!hahahaa....dan azan kedengaran, kami makan dengan sopannyaaa...(ehem2)

makin lama ramai member lelaki sampai..wahhhh..semua nampak lain..hhaahahhaha..apih,mu koho tembam, mat jim plop xabih2 usik ira..hhahaa

selesai semua,ambik gambar sikit2 dan balik!eh..belum lagi.g wakaf che yeh dlu...haha

urghhhhhh....>_<....xsuka!orang ramai!kepalaku pusing~

ira!!cepat balik!!haha

dah..cukup.mau tido...salam

No comments: